Un gand ce-mi salveaza noaptea de tine

[postlink]http://comprimate.blogspot.com/2011/02/un-gand-ce-mi-salveaza-noaptea-de-tine.html[/postlink]Gandul printre lumile de stari si senzatii reci sau tari ma gandeste o patrie unde lumina din ochii tai sunt curcubeul din spatele fiecarei ploi.

Am plouat peste chemari cu regrete dar am promis ca ma voi intoarce cu dor, cu mult dor..
O fac in fiecare noapte printre stelele care-ti deseneaza conturul lunii pe cerul tavanului tau sustinut de stele.

Romantismul asta se simte dar cel mai bine te atrage inainte de a redescoperi tot misterul.
Misterul perechilor de indragostiti este esenta chemarii dintre ei.

Multi spun ca rosul acestor doruri si impreunari ale mainilor se cuvinte sa fie asociate cu iubirea. Doar ca acest sentiment este starea de prezenta a celuilalt pe locul cel mai sus din inima celuilalt.

Acesta este doar un gand, marele gand fortat prin focul iertarii de mine sa sper ca pot salva noaptea asta de tine..

Mi-e frig de atata imbratisare absenta sau poate , mi-e prea drag sa pot avea un gand ce-mi poate salva noaptea de tine..

0 comentarii: