A venit Mos Nicolae!

[postlink]http://comprimate.blogspot.com/2010/12/mos-nicolae-daruri-cadouri-dorinte.html[/postlink]
Vine Mos Nicolae!
Cei mici au in suflet lumina.Mos Nicolae este cel care prin dorintele puse-n toata aceasta perioada de fiecare copil isi face drum in casa fiecaruia lasand din sacul lui putinul dar [ update dar - cadou ] pentru fiecare.Nu incerc sa incep nici o poveste ci poate doar sa va aduc pe cei care cititi acest post in timpul copilariei voastre.Atunci credeam ca intradevar Mos Nicolae vine doar daca am fost cuminti si mai mult indiferent de ce am facut ne va lasa iar noi vom gasi dimineata un mic cadou.Anii au trecut si am constatat ca de fapt Mos Nicolae nu este altcineva decat acel spirit din sufletul fiecaruia care lumineaza asteptarea implinirii unei dorinte.

Mos Nicolae este asteptarea implinirii unei dorinte.

Copilaria este in sine o dorinta din care viata isi sufleca manecile de zile, luni si ani muncind la evenimente si situatii prin care ne descopera existenta pe acest pamant.
Chiar si acum cand peste ani datoria de a imbraca misterul aducerii de cadouri mi-a revenit tot mai am acea senzatie ca Mos Nicolae va veni in asta seara desi stiu ca toate acele cadouri pe care le-am asteptat sunt deja in ghetute.Si mai mult au fost puse chiar de mine.
Trecand peste , atat Mos Nicolae cat si Mos Craciun reprezint dincolo de evenimente desfasurate in aceata perioada o interpunere intre doua lumi , doua treceri , o intrare si o iesire din ceea ce am facut parte pana la acest moment.Daca luna decembrie este cumva sfarsitul anului si totodata prevesteste inceputul unui nou an asa este si perioada cuprinsa intre cei 2 Mosi.O punte de impliniri, cautari, dorinte si asteptari toate venite spre a ne demonstra ca practic suntem ceea ce am fost cu deosebirea ca atunci cand eram copii asteptam intalnirea cu Mosul acum cand timpul a trecut asteptam acea bucurie a daruirii de cadouri.

0 comentarii: